Klockren helg

Ojojoj, vilken helg det har varit..
I fredags var jag barnvakt på dagen, sen blev det ferre hos Philip på kvällen. Det var väldigt kul. Vi drog igång festen med en omgång "Fia med hutt". Efter det mådde jag inte allt för bra, så jag gick och vilade lite. Matte kom och höll mig sällskap, vi diskuterade vegetarianismen och jag fick honom att lova att sluta äta kött i skolan! Och Magnus lovade att han skulle välja en vegetarisk pizza nästa gång han åt pizza :) Sen började jag må bättre, men jag var tvungen att ta bussen hem, klockan ett ungefär, för att jag skulle till Stockholm på lördagen. Jag somnade inte förrens klockan tre och klockan sju gick jag upp på lördagen. Bussen till stan gick tjugo över åtta, men smidiga Matilda som jag skulle åka med missade den, så det var bara att gå hem och vänta på nästa buss. Menmen, väl framme i Stockholm mötte vi Pia i Gallerian och gick sedan till Gamla stan och fikade på Stadsmissionen. Det var mysigt.. Sen GICK vi hela vägen hem till henne. Vi åt mat, kollade på film och jag somnade..
 Klockan åtta var vi i alla fall hemma i Vänge igen. Vännorna var redan hemma hos mig när vi kom hem, för vi skulle ha party. Även denna kväll drog vi igång med "Fia med hutt".. Det blev en lyckad kväll, trots att det spårade lite. 
 
Så idag har jag städat som en tok. Dammsugit, skurat golv, plockat skräp och burkar, tvättat med mera.
Det har varit en fartfylld och jättekul helg, bästa helgen på länge :P Tyvärr så blev det ingen fotografering alls för min del, det var synd :(
 Just nu sitter jag och chillar framför datorn och öser SMASHING PUMPKINS ur högtalarna. Är trött som fan, ska nog sova snart.. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0