LÖRDAGS(!!!)

I lördags var jag med lite folk på bio. Vi såg "Rush hour 3", den var rolig. Efter det gick vi till stadsparken för att fördriva tiden lite i väntan på bussen. När vi väl satt på bussen på väg till Thomas så gick Harald och Limpan på bussen. Harald hade vattenpipan i handen och han tänkte tända den, i bussen! Men tyvärr gick det inte så bra, och vi hann aldrig röka :P Det hade varit lite kul. Men i alla fall, när vi kom hem till Thomas gjorde jag fattiga riddare åt mig och Mange, sen blev det rökning i alla dess former X)
 Jag var trött och gick la mig för att sova, men efter cirka en timme vaknade jag av att alla andra lät en massa. Så jag gick in i huset och la mig på soffan, men då gick alla andra också in :( Så klockan 5.30 tog jag, Sara och Jesper bussen hem..

  
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0