Söndagen(igår)

Klockan 15.00 ungefär åkte jag och Sara moppe till Järlåsa igår.
Vi tältade, i spöregnet :)
Först åkte vi till Linus, sen gick vi och åt pizza på Jarlis. Där satt vi i evigheter. När vi gick därifrån så drog vi och hämtade drickan. Sen började det att spöregna :(
Vi kom till Ramjön runt 18.30 och tog skydd under en båt och i ett litet vedförråd medans vi väntade på alla. Sen slog vi upp tälten och satte ossdärinne och spelade kort. Sen gick jag in i dimman.. Och nu är jag jättetrött för att jag inte kunde sova någonting :(

När jag kom hem, runt 10 tror jag, tog jag en lång och härlig dusch, efter det var jag så slut att jag somnade. När jag vaknade kom Sara och Matilda hit och vi såg på Linas kvällsbok. Den var bra, riktigt bra. Jag har läst boken också, och jag kan ju säga att jag tycker att filmen var minst lika bra, faktiskt.

Nu måste jag soooova, ska upp och jobba tidigt imorgon. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0