Tårtätning

Nu har jag fyllt år och ätit en himla massa tårta.
Igår kom Ida, Sara, Linus, Jesper och Thomas och käkade tårta hos mig :) Jag gjorde världens finaste tårta. Den hade rosa grädde och en massa hjärtan på sig <3 Vi badade lite sen åkte vi hem till Jesper och badade ännu mer. Och bastade. Det var hur skönt som helst. Sen blev det lite pokerspel och jag spelade bort alla mina marker direkt så att jag kunde lägga mig och sova.
Idag har jag vart trött och kollat på tv. Tog mig även ett litet dopp. Sen kom kusin Emil förbi en stund och lirade lite "Guitar hero".

I present fick jag bland annat en tv, pengar, kläder, ljuslykta, bensin, lotter m.m. Mycket bra.
Imorgon ska jag vara barnvakt åt kusinerna och bli grattad av syster. Kanske blir nå party också, får se.
CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0