Trött

Jag känner mig väldigt trött och seg idag :/
Vaknade 12 och gick upp och kollade på "Clockwork orange", mycket bra film för övrigt.
Jag tror att jag inte har tagit igen mig sen onsdagen än, då det var party hos Jesper. Ingen sov väl speciellt mycket då. Men kul hade vi :) Eller jag hade det i alla fall. I början var jag seg och hade ont i magen, men sen blev det bättre. Jag var väldigt kärleksfull och kramig, vilket kan bli lite pinsamt så här i efterhand, då an får höra det av diverse personer. Men inget allvarligt hände ju, så det är luuungan.
 Imorgon kommer Magnus hem, och då blir det nog party igen. Vi måste passa på nu, för det är inte långt kvar tills skolan börjar :( Och jag har inte fixat busskort, fast man skulle gjort det för jättelängesen, så hoppas att det löser sig ändå.
Nu ska jag gå och göra den här dagen värd, vi ses. Caio
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0