Gårdagen

Igår var jag hem till Sarah i stan.. Hon hade äntligen fått in nya soffa :)
Vi lagade mat och spelade Alfapet. Sen bakade vi en sockerkaka och fikade på balkongen, det var riktigt mysigt.
Vid 7 åkte jag hemåt och direkt vidare till Jesper där vi hade filmkväll. Först badade och bastade vi, sen såg vi på "Final call" - en töntig actionfilm och "Sleepy Hollow" - en läskig Tim Burton-klassiker. I alla fall så somnade vi inte förrens vid 3 någon gång, jag Sara och Jesper hade en "Deep conversation". Klockan 9 på morgonen blev vi väkta. Jesper och hans familj skulle nämligen åka till Stockholm, så det var bara för oss att packa och dra. Vi var verkligen hur trötta som helst.. Och eftersom jag är den enda av oss som har moppe så fick jag åka flera vändor för att få hem oss, men vad gör man inte för dem man tycker om då :P
 Nu måste jag börja på ett nytt inlägg om idag :P
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0