Lördag

Ååh, tittade precis på klockan och insåg att jag har suttit här i nästan 3 timmar nu :( Jag som har massor att göra idag.
Jaja, iaf så har veckan inte varit speciellt bra. Efter lovet så har jag hamnat i helt fel dygnsrytm och det tycks vara väldigt svårt att hamna rätt i den igen. Det innebär att jag har haft väldigt svårt att sova och att jag har varit vääääldigt trött. Till råga på det här så har jag haft jobbig mensvärk.. Menmen, jag överlever :)
 Den här helgen hade jag tänkt ta det lungt men så fick jag nys om en fest ikväll, fast jag får se om jag går på den. Det vore nog skönast att bara stanna hemma.

Jag har fått klagomål på att jag inte är tillräckligt aktiv med bilduppladdning på bildagboken, så jag tänkte till lite och kom fram till att jag inte är särsklit aktiv med bloggningn heller. Jag ska försöka att ändra på det.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0