6 oktober

Igår hade jag en lugn skön dag. Jag kollade på vänner hela dagen, det var mys. Jag beställde pizza från Jarlis (i Järlåsa) som jag, pappa och Julia åkte och hämtade. Väl där träffade jag Magnus :D Han var på väg hem för att platta håret innan han skulle ta bussen till mig i Vänge. Det tog lång tid, men till slut kom de - Mange, Emil och Thomas. Vi kollade på Svensson, Svensson sen skjutsade mami upp oss till Jesper. Hos Jesper var Petra också :) Vi hade lite tjejsnack och sen kom Linus och vi tog ett litet snack med honom också.
Efter att Sara kommit hem från sin faster så kom även hon, på moppen, som i och för sg var svårstartad, men Jesper ¨åkte ner till Vänge och hjälpte henne.
Klockan tre inatt kom jag och Magnus hem till mig. Då var vi båda så extremt hungriga så vi käkade lite, sen gick vi och la oss.
Imorse ringde Linus 9.20 för att tala om att han och Thomas var på väg hem till mig för att äta fattiga riddare :O Så det var bara att stiga upp och köpa bröd. Det var trevligt.


Här har vi Thomas, mig och Linus ute på promenad.

Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0