Längtan

Nu när det har blivit så sketans kallt ute och det ryktas om snö så har jag blivit extremt skidsugen.
Förhoppningsvis ska jag och pappa åka och kolla på skidor någon dag i veckan :D Jag har även börja dregla på snygga skidkläder men eftersom att jag inte har så där väldans mycket pengar så får vi se hur det blir med den saken. Här kommer några av favoritkläderna från http://www.junkyard.se i alla fall :)


Special Blend - "Green polka dots"
999 kr (ord. pris 1999 kr)

 
Spy googles 799 kr  Spy googles 999 kr  Oakley googles 1499 kr


Burton "Windsor - Olympian Blue" 3299 kr


Burton - "Avenue - green glass gridlock" 2299 kr


Wezc "Marc" 2099 kr



Burton Ak 2l stagger - Jaquard/roasted brown 3299 kr


Burton " Sierra glove" 249 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0