Mövenpick

Denna dag har varit en väldig seg dag. Jag vaknade klockan 12, gick upp och hittade en sjuk mor i soffan som kollade på "King Kong". Jag åt en ordentlig frukost och satte mig vid datorn, då ringde Sara :D Vi tog en promenad runt affärn. När jag kom hem blev det mer dator och tv-tittande..

Nu har jag och mina kära föräldrar ätit min "Mövenpick"-glass som jag köpte från Glassbilen häromdagen :) Det var sjukt gott!
Igår kväll hyrde jag och Jesper "King kong", åkte hem till mig och kollade på "Svensson Svensson". Och så om Sara och vi satte igång filmen. Den var sådär, lite för lång.

CIAO

P.s Förlåt förlåt förlåt för att jag skriver så sällan, ska skärpa mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0